Over mij

Ik ben Hilde de Jong. Ik ben 20 jaar en ik volg de opleiding SPW3 en zit inmiddels in het 2e leerjaar. Ik zal mijn ervaringen tijdens de opleiding en mijn mijn mening met jullie delen op deze weblog.

maandag 12 januari 2009

Andere locatie

Mijn stageadres heeft sinds vorig jaar ook een andere locatie waar kinderopvang wordt aangeboden.
Deze locatie is bedoeld voor gemeente plaatsen en er komen kinderen in de leeftijd van 0-4 jaar.
Binnen deze locatie is ook maar 1 groep.

Ik heb de afgelopen tijd meerdere keren op deze locatie mogen werken en dat is mij goed bevallen.
Het is een kleiner gebouw en dat geeft een wat meer knus effect.
Ook hoef je als je er werkt geen rekening te houden met andere groepen of met tijden waar je je aan moet houden voor bijv. het eten.
Op de grote locatie wordt het eten om een bepaalde tijd gebracht en worden de bordjes etc. ook weer om een bepaalde tijd opgehaald.

Ik vind het leuk dat ik ook op deze locatie heb kunnen werken, juist omdat het zo verschillend is vergeleken met mijn normale stage adres.

Geen opmerkingen: